sunnuntai 24. tammikuuta 2010

Uusi elämä

Hiphei! Kaksi viikkoa elämää Luxemburgissa takana. Kaikki hyvin. Toinen viikko vierähti vieläkin nopeammin kuin ensimmäinen, ihan pelottaa jos tahti vielä tästä kiihtyy. Oli jo paljon helpompaa, kun oli oppinut ainakin jollain tasolla maan ja talon tavoille. Osaan jo käyttää bussia sen verran, että pääsen helposti keskustaan ja salille. Eipä mulla muualle yleensä tarvikaan päästä.

Ostin jäsenyyden ihanalle salille ja yritän nyt ryhdistäytyä siellä käymisessä. Viime viikolla oli niin rankka aloitus, että jalat oli hajalla loppuviikon, enkä siis kovinkaan paljoa nokkaani näyttänyt salilla. Lisäksi viime viikonloppuna tuli sen verran univajetta, että koko viikon olisi tehnyt mieli vain nukkua. Huono puoli tuossa salissa on se, että jos aion sinne aamulla mennä ennen kuin haen pojat koulusta, joudun heräämään about. 7.30 - 8.00, jotta ehtisin, koska bussilla sinne koröttelee lähes tunnin. Yritän tässä nyt hiljalleen kääntää unirytmiä enemmän tähän tehoyhteiskuntaan sopivaksi, jotta ehtisin vapaa-ajallani tehdä muutakin kuin nukkua.

Kävin viime viikolla myös ilmoittautumassa ranskan kurssille. Se alkaa helmikuun 1. päivä ja kestää jonnekin heinäkuuhun (?). Ilmeisesti sinne asti sit ainakin täällä hengaan. Toisaalta mitäs minä Suomeen yhtään sen aikaisemmin tulisinkaan, koska eihän mulla ole asuntoakaan. Ja eipä paljon nappaa tulla kesäksi tekemään jotain kakkaduunia.

Eipäs tässä sit kovin isoja ole ehtinyt tapahtumaan viikon aikana. Olen shoppaillut vähän turhan paljon. Perjantaina käytiin tyttöjen kanssa vähän ulkona. Olin suuntaamassa yöllä kohti viimeistä yöbussia, mutta pahaksi onnekseni eksyin ja missasin bussin. En jaksanut lähteä takaisin baariin eikä mäkkikään ollut auki,  enkä todellakaan halunnut odotella 2,5 tuntia aamun ensimmäistä bussia, joten ajelin sitten herroiksi taksilla himaan. Eipä edes tullut kalliiksi! Kompensoin tätä tyhmyröintiäni jäämällä lauantai-iltana suosiolla kotiin. Ja se oli hyvä idea se. Nukuin makeat 10 tunnin yöunet ja nyt olen toivottavasti ensi viikon virtaa täynnä. 

Jaa niin, helmikuussa minulla on viikon loma jolloin ajattelin piipahtaa mutkan Suomessa. Silloin joululomalla kun ei valitettavasti ehtinyt nähdä kavereita paljon ketään, joten jospa nyt. Olen siis Suomessa 14. - 21.2. Nähdään silloin!

1 kommentti:

  1. Olethan silloin lomallasi Ouluun tulossa? Hyvin kuulostaa uusi elämäsi lähteneen liikkeelle. Onnea vaan:)

    VastaaPoista